Tuesday, July 2, 2013

თოჯინების თეატრი

პროექტის სახელწოდება:                                      ჩვენი თოჯინების თეატრი
პროექტის აქტუალობა:          1.თეატრის სამყაროსთან ზიარება.
                                                    2.შემოქმედებითი უნარების , თანამშ-
                                                    რომლობის,  კომუნიკაციის,პასუხის-
                                                    მგებლობის, თვითშეფასების, პრეზენ-
                                                    ტაციის უნარების განვითარება.
მიზანი:                                      თოჯინების თეატრის სპექტაკლის დადგმა
                                                     („ბიჭიკო და თხები“ ხალხური ზღაპრის
                                                      მიხედვით)
 მონაწილეთა ასაკი:                  8-9 წელი
ვადები:                                        მაისი-ივნისი.2013.
ამოცანები:                                1. სცენარის შექმნა. (მასწავლებლის და
                                                         მოსწავლეთა თანამშრომლობით)
                                                     2.როლების განაწილება, დასწავლა.
                                                      3.რეპრტიციები.
                                                     4თოჯინების შეძენაზე (შეკერვაზე)   
                                                      ზრუნვა, ამ მიზნით  მშობლებთან
                                                       თანამშრომლობა.                                                     
                                                        5.მუსიკის სპეციალისტის (მშობლის)
                                                       მოწვევა.
                                                        6.სპექტაკლის დღე(სტუმრების-
                                                         მშობლების,   მოსწავლეების,არაშენდის
                                                         ბაგა-ბაღის    „პატრიოტის“
                                                         აღსაზრდელების მოწვევა.                                                                                                                
                                                         
                                                          
                                                          7.გასტროლებზე-კაჭრეთის  ბაგა-ბაღში  
                                                          „მზიანეთში“  (დირექციის დახმარება
                                                           ტრანსპორტირებასთან დაკავშირებით).
განხორციელების გზები:              1.რეპეტიციების ორგანიზება.
                                                            2. მშობლების ჩართვა დეკორაციების და
                                                             თოჯინების დმზადების პროცესში.
                                                             3.დირექციის დახმარება.
                                                             4.თეჯირის შეკეთების მიზნით სკოლის
                                                             მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველ
                                                              ყოფის  კოორდინატორთან კობა მედუ-
                                                              შვილთან თანამშრომლობა.
                                                               5. მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა.
                                                                 (1.ხ.ბაწელაშვილი,
                                                                   2.კ.მედულაშვილი
                                                                   3.ხ.ბაწელაშვილი)
მოსალოდნელი შედეგები:               1. თეატრალიზებული წარმოდგენა
                                                                2.სტუმრად „მზიანეთში“
                                                                3.მოსწავლეებს განუვითარდებათ
                                                                 თანამშრომლობის, კომუნიკაციის,
                                                                ორგანიზაციის, პასუხისმგებლობის,
                                                                 შემოქმედებითი უნარები.
შეფასება და თვითშეფასება:              მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა
რესურსები:                                           თოჯინები, დეკორაციები,მაგნი-
                                                                    ტოფონი,პიანინო...
საგნებთან კავშირი:                               ქართული ენა, ხელოვნება, მუსიკა.
პროექტის მიმდინარეობა:                    ხელოვნების გაკვეთილზე მოსწავლეებს შევთავაზე პროექტ-ინიციატივა დაგვედგა თოჯინების თეატრის სპექტაკლი. მოხდა პოზიციური შეთანხმება. შევარჩიეთ   თემა-ხალხური ზღაპარი „ბიჭიკო და თხები“.დავიწყეთ სცენარზე მუშაობა. მოვიფიქრეთ ახალი პერსონაჟები.თითოეული პერსონაჟისთვის შესაბამისი სიტყვები, ლექსები, სიმღერა. გავინაწილეთ როლები, დავიწყეთ როლზე მუშაობა. გვქონდა რეპეტიციები. თოჯინების დამზადებაში დაგვეხმარნენ მშობლები.მოგვიხდა თეჯირის     გადაკეთება. დაგვეხმარნენ მშობლები ი.გილიგაშვილი, ნ. მოსულიშვილი, კობა მასწავლებელი. მონიტორინგის ჯგუფი ყურადღებას აქცევდა ჩვენს მუშაობას . დავგეგმეთ სპექტაკლის დღე. მოვიწვიეთ სტუმრები.მაყურებელი სულგანაბული გვისმენდა.იყო ტაში და ოვაციები.მეორე დღეს ვიყავით გასტროლებზე კაჭრეთის ბაგა ბაღში. იქ პატარა მსახიობებს დაათვალიერებინეს ბაღი, გაუმასპინძლდნენ ტკბილეულით. მომდევნო დღეს ბავშვებმა პროექტზე მუშაობის შეფასება გამოხატეს თხზულებებში „ჩვენი თოჯინების თეატრი“ მონიტორინგის ჯგუფმა წარმოგვიდგინა საბოლოო შეფასება.  
პროექტის ხელმძღვანელი:                    ხ.ბაწელაშვილი
ხელმძღვანელის ელფოსტა:                    xatuna.bawelashvili@gmail.com

პროექტის ვებგვერდი:                                http://xatunabawelashvili.blogspot.com     

No comments:

Post a Comment